Atmaksa un Atgriešanas Politika

Paldies, ka iepērkaties pie mums. Ja neesat pilnībā apmierināts ar savu pirkumu, mēs esam gatavi palīdzēt.

Atgriešana

Jums ir 30 kalendārās dienas no brīža, kad saņemat preci, lai pieprasītu tās atgriešanu.

Lai prece būtu atgriežama:

  • Precei jābūt neizmantotai, neizmazgātai un tādā pašā stāvoklī, kādā tā tika saņemta.
  • Tai jābūt oriģinālajā iepakojumā, ieskaitot visus birkas un aksesuārus (ja piemērojams).
  • Jāuzrāda pirkuma pierādījums (pasūtījuma numurs).

Neatgriežamās preces

Atgriešanai nepieņem:

  • Ātri bojājošās preces (piem., pārtika, ziedi).
  • Intīmās vai higiēnas preces (piem., apakšveļa, peldkostīmi) un kosmētika higiēnas dēļ.
  • Personalizētas vai pēc pasūtījuma izgatavotas preces.

Atgriešanas process

Lai sāktu atgriešanas procesu, sazinieties ar mums pa e-pastu: ogzihelp@gmail.com un norādiet pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu. Mēs sniegsim turpmākās instrukcijas.

Atgriešanas piegāde

Jūs esat atbildīgs par atgriešanas piegādes izmaksām, ja vien prece nav bojāta vai nepareiza.
Iesakām izmantot izsekojamu sūtīšanas metodi. Mēs neesam atbildīgi par transportēšanas laikā nozaudētām precēm.

Atmaksas

Kad jūsu atgrieztā prece tiks saņemta un pārbaudīta, mēs jūs informēsim par atgriešanas apstiprināšanu vai atteikumu.
Ja atmaksa tiek apstiprināta, nauda tiks ieskaitīta jūsu sākotnējā maksājuma veidā 5–10 darba dienu laikā.

Kavētas vai nesaņemtas atmaksas

Ja vēl neesat saņēmis atmaksu:

  • Pārbaudiet vēlreiz bankas kontu.
  • Sazinieties ar mums: ogzihelp@gmail.com
  • Sazinieties ar savu banku — atmaksa var aizņemt papildu apstrādes laiku.

Apmaiņa

Mēs mainām preces tikai tad, ja tās ir bojātas vai defektīvas. Ja vēlaties apmainīt preci pret tādu pašu, rakstiet: ogzihelp@gmail.com

Pasūtījumu atcelšana

Pasūtījumus var atcelt tikai 12 stundu laikā pēc to veikšanas vai līdz brīdim, kamēr tie nav nosūtīti. Ja vēlaties atcelt pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums nekavējoties.